page-header

Приватизація землі

Землевпорядні роботи

Землевпорядні роботи поєднують в собі широкий спектр послуг. Зокрема до них відносяться:

  • розробка проекту щодо відведення конкретної ділянки у власність;
  • зміна цільового призначення території;
  • апаратне визначення та документальне встановлення меж однієї або декількох земельних ділянок;
  • документальне змінення розміру території – розділення або об’єднання ділянок;
  • розробка проекту щодо визначення сівозміни, зняття або рекультивації родючого земельного шару.
  • інші процедури.

 

Основою землевпорядних робіт є результати геодезичних досліджень, а саме:

  • топографічна зйомка місцевості;
  • кадастрова зйомка території;
  • винесення конкретних меж;
  • та інші дослідження.

Здійснювати вищеперераховані геодезичні вишукування можуть лише сертифіковані геодезисти, які мають необхідне обладнання а також знання та навички у даній сфері.

Приватизація земельної ділянки

Кожен громадянин України має право на приватизацію земельної ділянки, це гарантується основним державним документом – Конституцією. Процес приватизації складається з наступних етапів:

  • подання заяви до сільської чи міської ради, про передачу у власність конкретної земельної ділянки;
  • отримання рішення від вищевказаних органів, з дозволом на розробку проектних документів;
  • етап розробки землевпорядних проектних паперів;
  • узгодження готової документації в Держземагентстві архітектури, СЕС, культури, екології, лісгоспі та технологічної безпеки;
  • замовлення та отримання Витягу в Держземагентстві;
  • отримання Рішення щодо погодження проекту в органах місцевого самоврядування;
  • звернення до Реєстраційної служби.

Документи, необхідні для приватизації земельної ділянки:

  • Дозвіл від міської/сільської ради на розробку технічних паперів;
  • Акт про визначення та встановлення меж із суміжними територіями;
  • копія генерального плану на конкретну земельну ділянку;
  • Оригінал правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомості та копія, що засвідчена нотаріально;
  • копія особистих документів особи яка подає на право власності – паспорт та ідентифікаційний номер;
  • технічний паспорт на об’єкт нерухомості та його копія

В середньому термін отримання права власності займає не більше одного місяця.

Зміна цільового призначення

Необхідність зміни цільового призначення земельної ділянки може виникнути для території які знаходяться:

  • в населеному пункті з особистим селянським господарством на будівництво;
  • за межами населеного пункту з особистим селянським господарством на садоводство.

Порядок проведення зміни цільового призначення земельної ділянки:

  • подання Заяви про зміну цільового призначення земельної ділянки;
  • підготовка проектної документації;
  • узгодження готової документації в Держземагентстві архітектури, СЕС, культури, екології, лісгоспі та технологічної безпеки;
  • замовлення та отримання Витягу в Держземагентстві;
  • отримання Рішення щодо погодження проекту в органах місцевого самоврядування;
  • звернення до Реєстраційної служби.

 

Документи, необхідні для зміни цільового призначення земельної ділянки:

  • Оригінал та нотаріально завірена копія Заяви про зміну цільового призначення;
  • Оригінал та нотаріально завірена копія Державного Акта, Свідоцтва чи Витягу;
  • Акт про погодження та встановлення межі із суміжними територіями;
  • Копія на земельну ділянку з генерального плану;
  • Копії особистих документів замовника – паспорт та ідентифікаційний номер.

Процес зміни цільового призначення земельної ділянки в середньому триває не більше місяця.

Розділ чи об’єднання земельних ділянок

Розділ земельних ділянок здійснюється у випадку, коли необхідно передати майнові права на частину ділянки іншій особі, або коли виникає необхідність зміни її цільового призначення.

Етапи розділу/об’єднання земельних ділянок:

  • написання Заяви на розділ/об’єднання земельних ділянок;
  • підготовка технічно-проектної документації;
  • отримання Витягу де зазначаються межі нової/нових земельних ділянок в Держземагентстві;
  • звернення до Реєстраційної служби.

Документи, які необхідні для розділу/об’єднання земельних ділянок:

  • Оригінал та нотаріально завірених копій Заяви про розділ/об’єднання земельних ділянок;
  • Оригінал та нотаріально завірених копій Державного Акту, Свідоцтва чи Договору;
  • Копії особистих документів замовника – паспорт та ідентифікаційний номер;
  • Нотаріально завірена довіреність та копії особистих документів, у разі якщо справою займається довірена особа.

Термін розділу/об’єднання земельних ділянок, як правило, складає 1,5 місяці.

Присвоєння кадастрового номера

Кожен власник індивідуального об’єкта нерухомості повинен мати кадастровий номер, щоб уникнути труднощів під час продажу, дарування, обміну, чи введення в експлуатацію свого майна.

Етапи отримання кадастрового номеру:

  • розробка технічної документації;
  • отримання відповідного Витягу в Держземагентстві.

Документи, які необхідні для присвоєння кадастрового номера:

  • Оригінал та нотаріально завірена копія Державного Акту;
  • Підстава отримання даного Акту;
  • Результати геодезичних досліджень;

Копії особистих документів замовника – паспорт та ідентифікаційний номер.

background
Дізнатися вартість послуг за спеціальною ціною прямо зараз!
Заповніть заявку та не гайте власного часу.